ای تکفام؛ داستان تولد ستاره‌ای در آسمان تکنولوژی

این روزها دنیای #دیجیتال، اساس زندگی بشری را تشکیل داده و احساس نیاز به انواع دپارتمان‌های معتبر در این زمینه هم بیشتر شده است.
#ای تکفام یک نام جوان و پویا در حوزه خدمات مشاوره، توسعه و طراحی، ارزش‌گذاری و تجاری‌سازی فناوری اطلاعات و #هوش مصنوعی است.
ما فعالیت خودمان را در دپارتمان #ای تکفام از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و مجموعه‌ای از متخصصان حرفه‌ای را در حوزه‌های گوناگون مانند #فناوری اطلاعات، #هوش مصنوعی، #تدوین طرح کسب‌وکار، #رصد فناوری و … گرد هم آورده‌ایم.
هم مسیر شدن با #ای تکفام، شما را برای انجام موفق پروژه‌ها و انواع مشاوره‌های #تجاری‌سازی و #ارزش‌گذاری، طراحی و توسعه در حوزه‌های زیر آماده می‌کند:

• سازمان‌های بزرگ
• نهادها
• پارک‌های علم و فناوری
• شرکت‌های دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان
• استارتاپ‌ها
• شتاب‌دهنده‌ها

با انتخاب #ای تکفام، از سه حوزه تخصصی زیر بهره‌مند می‌شوید:

هوش مصنوعی
تجاری‌سازی و ارزش‌گذاری
طراحی و توسعه
هریک از این خدمات را با کمک تیم حرفه‌ای و متخصصان #ای تکفام دریافت می‌کنید که شما را برای توسعه فعالیت و برندینگتان در مسیر درست آن هدایت می‌کند.
هدف ما در #ای تکفام، همراهی با شما و کمک به پیشرفت و ارائه خدمات تخصصی تجاری‌سازی، ارزش‌گذاری، توسعه‌دهندگی و هوش مصنوعی در سطح بین‌المللی است. در نظر داریم که با ایجاد فرهنگ بهره‌برداری تجاری، از پتانسیل‌های تحقیق و توسعه درون‌زا در بازارهای خارجی استفاده و دفتر فعال ای تکفام را در خارج از کشور تأسیس کنیم.

تولد #ای‌ تکفام، تولد ستاره‌ای است که می‌تواند دنیای کسب‌وکار شما را متحول کند. ما با سال‌ها تجربه و به کمک تیمی خلاق و هوشمند کنار شما هستیم تا مسیری نو و نتیجه‌بخش را شروع کنید.
این آغاز راه است. 🌱