هوش مصنوعی ؛ جهانی در سیطره AI

#هوش مصنوعی ؛ جهانی در سیطره AI
#هوش_مصنوعی (Artificial intelligence) یا به‌اختصار AI، شاخه وسیعی از علوم #کامپیوتر است که به ساخت ماشین‌های هوشمند می‌پردازد. این ماشین‌های هوشمند قادرند کارهایی را انجام دهند که معمولاً برای انجام آنها به هوش انسانی نیاز است.
هوش مصنوعی چگونه کار می‌‌کند؟
تاریخ همیشه با اتفاق‌هایی مثل جنگ #جهانی تغییر نکرده است بلکه حتی یک سؤال ساده هم توانسته عاملی باشد که زندگی انسان‌ها دگرگون شود. آلن تورینگ ریاضی‌دان، با مطرح‌کردن اینکه: «آیا ماشین‌ها می‌توانند فکر کنند؟» کسی بود که برای همیشه تاریخ را تغییر داد.
نمونه‌هایی از هوش‌های مصنوعی که امروزه راه خود را به زندگی ما بازکرده‌اند و از آنها در زندگی روزمره استفاده می‌کنیم:
● #سیری، الکسا و دستیاران هوشمند دیگر
● ماشین‌های خودران
● #ربات‌های مکالمه‌ای
● فیلترهای اسپم ایمیل
اگرچه شروع طوفانی این علم با یک سؤال ساده بود اما همه چیز به همان سادگی پیش نرفت. به‌مرور شرکت‌های برتر هوش مصنوعی زیادی در این حوزه فعال شدند و هرکدام به سهم خود، نقش مهمی در هوش مصنوعی داشتند. دپارتمان #ای_تکفام مفتخر است که به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی خدمت‌رسانی می‌کند.
ای تکفام مجموعه‌ای از متخصصان زبده در حوزه فناوری و هوش مصنوعی است که خدمات خود را در قالب‌های مختلفی ارائه می‌دهد. باتوجه‌به توان و تخصص دپارتمان #ی_تکفام، این مجموعه تا امروز توانسته است خدمات متنوعی در قالب‌های گوناگون در زمينه #هوش_مصنوعی تدوين و ارائه كند.

خدمات #ای_تکفام در حوزه هوش مصنوعی
● #زبان طبیعی NLP
● #اینترنت اشیا IoT
● #سیستم‌‌های خبره Expert System
● #شبکه‌های عصبی Neural Network