گران‌ترین NFT فروخته شده تا به امروز!

گران‌ترین NFT# فروخته شده تا به امروز!

 

 

 

Save Thousands of Lives — $4.5

Save Thousands of Lives یک NFT است که توسط Noora Health ایجاد شده است، سازمانی که جان بیماران در معرض خطر را در جنوب آسیا نجات می‌دهد. این اثر هنری به قیمت ۱۳۳۷ ETH به ارزش ۴٫۵ میلیون دلار در می ۲۰۲۱ فروخته شد.

 

The Merge — $91.8M

The Merge یک اثر هنری #دیجیتال است که توسط یک هنرمند دیجیتال ناشناس به نام PAK ساخته شده است. در ۶ دسامبر ۲۰۲۱ به قیمت ۹۱٫۸ میلیون دلار در بازار غیرمتمرکز NFT Nifty Gateway فروخته شد. بااین‌حال، این قطعه به ۳۱۲۶۸۶ بخش تقسیم شد و بین ۲۸۹۸۳ خریدار توزیع شد. نکته جالب اینجاست که The Merge یک اثر هنری واحد بود که از مجموعه‌ای از “masses” که کاربران می‌توانستند بخرند تشکیل شده بود.

 

The First 5000 Days

Everydays: The First 5000 Days یک اثر هنری NFT است که توسط Michael Winkelmann، هنرمند دیجیتال معروف به Beeple ساخته شده است. این اثر هنری در حراج کریستی با پیشنهاد اولیه تقریباً ۱۰۰ دلار توسط مشتریان سنتی به حراج گذاشته شد.

تنها یک ساعت طول کشید تا این قطعه به بیش از یک میلیون دلار برسد که نتیجه نهایی آن ۶۹ میلیون دلار برای قطعه تکمیل شده در ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ بود.

 

Beeple, Human One — $29.98M

The Human One یک مجسمه پویا است که توسط Beeple ساخته شده است. این اثر شامل یک فضانورد است که در محیط‌های متحرک سرگردان است و بسته به هنرمند می‌تواند تغییر کند.

 

 

Larva Labs, CryptoPunk #7523 — $11.75M

CryptoPunks یک مجموعه NFT است که از کاراکترهای منحصربه‌فرد تولید شده بر اساس بلاک‌چین اتریوم تشکیل شده است.

در ژوئن 2021، خانه حراجی ساتبی لندن، کریپتوپانک شماره ۷۵۲۳ را در معرض دید گذاشت که «بیگانه کووید» نیز نامیده می‌شود، به قیمت ۱۱٫۷۵ میلیون دلار فروخته شد و آن را به گران‌ترین کریپتوپانک فروخته شده تا به امروز تبدیل کرد. NFT متعلق به یک سری از موجودات فضایی کمیاب بود که شامل ۹ «پانک بیگانه» بود.

 

Larva Labs, CryptoPunk #3100 — $7.58M

CryptoPunk #3100 بخشی از سری ۹ Alien Punks است و کمی بالاتر از CryptoPunk #7804 به‌عنوان یکی از گران‌ترین آلین پانک‌های فروخته شده تا به امروز است. #3100 یک بیگانه است که یک هدبند آبی و سفید به سر دارد.

شایان‌ذکر است که تنها ۴۰۶ مورد از ۱۰۰۰۰ کریپتوپانک دارای هدبند هستند. اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و با پیشنهادی ۲ میلیون دلاری در مارس ۲۰۲۱ به شهرت رسید و در نهایت در همان ماه به قیمت ۷٫۵۸ میلیون دلار فروخته شد.

 

Xcopy: Right-Click and Save As Guy — 7.09M

 

یک تصویر NFT است که در بازار غیرمتمرکز Superrare به حراج گذاشته شده است و در ۱۰ دسامبر به قیمت ۱۶۰۰ ETH به ارزش ۷٫۰۹ میلیون به Comozo de Medici فروخته شده است.

 

 

Art Blocks, Ringers #109 — $6.93M

Ringers #109  یک مجموعه هنری مولد از مجموعه Art Blocks است. این مجموعه از ۹۹۰۰۰ NFT بلوک هنری تشکیل شده است.

بر اساس گزارش Dappradar، Ringers #109 به قیمت ۲۱۰۰ ETH به ارزش ۶٫۹۳ میلیون دلار در اکتبر ۲۰۲۱ فروخته شد.